Friday, May 9, 2014

Assalamualaikum dan selamat pagi

Assalamualaikum kepada pembaca pembaca blog aku.
Di pagi yang hening dan indah ini, aku tak menyangka dapat panggilan daripada sesesorang yang amat aku rindu...

Aku bermimpi tentangnya pada malam tadi, aku berjumpa dengannya, dapat bersua muka, dapat bercakap...
Aku rindukan dia sangat sangat sehingga air mata aku menitis tika aku ketiduran.

Tak aku sangka, aku dikejutkan dengan panggilan daripada dia. Ya, dia.
Aku gembira dapat bercakap dengannya setelah sekian lama aku tidak dapat bercakap.
Cukuplah sekadar suara, kalau aku melihat akan mukanya.
Aku pasti akan menangis kerinduan...

Terima kasih kerna menelefon saya.
Terima kasih sangat sangat.
Saya hargai... walaupun apa yang awak minta itu perkara biasa.

Terima kasih. Sekali lagi saya ucapkan...

No comments: